Pacientu vizīšu reģistrācijas kārtība
Pacientu vizīšu reģistrācijas kārtība
1. Cienījamais pacient, paldies, ka izvēlējāties SIA We care zobārstniecības pakalpojumus. Lai mūsu sadarbība būtu produktīva, iesakām iepazīties ar vizīšu reģistrēšanas kārtību.
3. Zobārstniecības pakalpojumu pieteikšana:
3.1. Pacients var sazināties ar We care klīniku, izmantojot wecare.lv mājaslapā norādīto kontaktinformāciju (tālrunis, e-pasts, sociālie tīkli) vai klātienē. Piesakot vizīti, Pacientam jānorāda vēlamais datums, laiks, vārds, uzvārds un kontakttālrunis (vai citas saziņas iespējas), kā arī jāizvēlas Pacienta vajadzībām atbilstošs pakalpojums.
3.2. Pacientu dati tiek apstrādāti saskaņā ar Personas datu apstrādes politiku.
3.3. Dienu pirms vizītes (darba dienās) We Care nosūta Pacientam īsziņu (SMS) ar atgādinājumu par pieteiktās vizītes datumu un laiku un lūgumu "apstiprināt" vai "atcelt" vizīti. Ja atbilde no Pacienta netiek saņemta līdz plkst. 12:00 (dienu pirms vizītes), We Care mēģina sazināties ar Pacientu telefoniski.
3.4. Gadījumos, kad Pacients nav nosūtījis īsziņu ar "Apstiprinājumu" un ar viņu nav iespējams sazināties, We care patur tiesības atcelt vizīti, nosūtot Pacientam īsziņu par vizītes atcelšanu.
3.5. Ierodoties uz vizīti, Pacientam OBLIGĀTI jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, bet pavadošajai personai - pilnvara.
4. Vizītes atcelšana
4.1. We care ir tiesības jebkurā laikā atcelt vizītes pieteikumu un/vai piedāvāt citu apmeklējuma datumu/laiku.
4.2. Gadījumos, kad We care atceļ vai pārceļ vizīti 2 reizes pēc kārtas, Pacientam pienākas 5-10% atlaide nākamajai vizītei (konkrēto atlaidi nosaka We care).
4.3. Gadījumos, kad 2 reizes pēc kārtas vizīte tiek atcelta vai pārcelta pēc Pacienta iniciatīvas, vai arī gadījumos, kad Pacients uz vizīti neierodas, We care patur tiesības pieprasīt priekšapmaksu par pakalpojumu, izrakstot pacientam rēķinu.